18 Oktober 2010

LESS THAN 24 HOURS........

Ya............tuan2, puan2, makcik2, pakcik2, datuk2, datin2, kakak2, abang2, adik2, anak2 sekalian..........Akhirnya berjaya gak aku beli tiket konsert Paramore. Actually mula2 mmg susah nak beli coz Ticket Pro punya outlet utk beli tiket ni kat PJ. Aku sebagai org baru kat Shah Alam neh mana la tau nak gi sana. Nak beli online kena pakai Visa atau Master Card. Mana la aku ada kredit kad........

So, aku try cari kat Mudah and then dapat.............Siap dpt diskaun lg......Bkn 10%, 20% tapi lebih 50% kot! Dia ada 2 tiket P23 (RM 268 setiap 1) dgn 2 tiket PS3 (RM 168 setiap 1). Dia x jadi pegi konsert Paramore coz ada meeting kat Singapore. So dia nak jual tiket PS2 RM 150 setiap 1 dan tiket PS3 RM 80 setiap 1. So, dgn pantasnya aku deal dgn org nie utk tiket PS2. Bukan senang dowh nak cari tiket murah cam gini. Lepas aku SMS dia, dia bg krg lagi harga tiket dari RM 150 jadi RM 130. Yang RM 80 jadi RM 75. 'Wow!' kata aku ala2 Jamal Pak Tongko dalam citer 3 Abdul. So kitorang set jumpa kat Mek D Seksyen 2. Memandangkan dia dok kat Kelana Jaya and x tau jalan ke Shah Alam, dia ajak adik dia skali tunjuk jalan..............

Tapi belum sempat aku nak gerak, dia call balik. Dia kata dia x jadi gi meeting kat Singapore. So nak x nak terpaksa la amik yg PS3 coz dia nak yg PS2. Ah, x kisah la, janji dpt pergi dah cukup baik coz aku pikir benda nie skali je dalam seumur hidup. Bila lagi dia nak dtg Malaysia pun aku x tau. Westlife pun x salah aku 2 kali je dtg Malaysia..............


Gambar dari orang yg aku deal kat Mudah 2. Tiket ada kat member aku, so x bleh la nak berlagak depan kamera............Menyesal lak soh dia pegang.

Stakat yg aku tgk tadi la kan kat website Ticket Pro, tiket still ada lagi kecuali kat PS3. That means aku mungkin bersesak-sesak skit la dgn org lain.......


Kalau byk yg x jual, silap hari bulan, boleh lelong kat depan stadium tu. PS1 @ Rockzone bawah RM 100. Wow!

Orait, 1 keje dah setel. Skarang nie cara nak gi lak. Nak gi Stadium tu aku mmg x tau. Member aku pon sama. Nak naik kete pun takut sesat (Kete pon x de ko yah la nak bising2 Saudara Yeop!). Ada yg suggest pegi naik KTM Padang Jawa ke KL Sentral pastu terus ke Bukit Jalil. Kata diorang la. So, kene pegi awal la maknanya. In case kalau sesat nanti x yah nak rushing sgt..............

Lagi 1, tolong doakan aku ngan member aku x sesat, selamat pegi dan selamat balik coz pasni aku ada final exam plak. Jom usha skit sepatah dua kata dari Paramore yg nak datang Malaysia neh.......



Apsal diam je cik Hayley.......?

0 Pujian Menggunung: