26 Oktober 2010

TAKZIAH BUAT PAUL.....................

Paul masa zaman kegemilangan beliau...........


Setiap yang hidup pasti akan mampos........Itu mmg x bleh dinafikan oleh kita sebagai manusia yang kerdil di dunia yang sementara ni. Paul, makhluk Tuhan paling seksi yang jugak mengegarkan dunia dgn tilikan game bola sepak akhirnya pergi menemui Ilahi. Aku tau berita ni time aku makan nasi goreng ikan masin (nasi lebih), telur dadar dgn limau ais kat Jesmi Tomyam yg x jauh dari rumah aku. Nasib baik aku x order sotong goreng tepung, kalau x, mau x makan sampai bila2 makanan yg menjadi fevret rakyat Malaysia ketika makan bersama keluarga, rakan taulan dan juga org yg tersayang. Berita tentang pemergian Paul ni bolehlah korang tgk kat sini..............

X pe la Paul, at least ko mati jadi bangkai. X de la jadi macam..............





Apapun, R.I.P Paul..........

3 Pujian Menggunung:

Berto berkata...

yop, tlg jgn letak gmbar sotong goreang tepong, sensitip, aku kempunan SGT kuala perlis..haha

Nurul Afiqah berkata...

bace entry ni dh tk jadi sodih ke ape.
dh rase lapo. KUALA PERLIS oi!

Saudara Yeop berkata...

Bert n Fiqa : ORAIT LET'S GO!!!