21 Oktober 2010

WORLD CLASS PERFORMANCE BY WORLD CLASS BAND

Orait, at last tercapai gak hajat aku utk pergi konsert Paramore Live in KL yg mungkin merupakan sekali dalam seumur hidup @ a dream come true. Malas nak citer panjang, tgk je la apa yg aku dpt kat sana.....



Time aku dtg tu, berduyun-duyun manusia tunggu nak masuk


Sebelum konsert start...


Opening performance dari band Y2K. Aku x pernah dgr band nie tapi boleh tahan mantap la diorang nie. Ala2 Paramore coz ada sorang perempuan tapi pakai topeng ala2 Luchadores.


YEAH........Kain hitam dah ditutup yg menandakan bahawa Paramore akan rockin' Kuala Lumpur!




















Konsert tamat......


Sgtlah comel Hayley Williams bila dia cakap 'Terima Kasih!'


Ramai yg sebut, 'We want more!' byk kali. Tapi apakan daya, konsert tu sejam setengah je......Time ni org dah nak balik.......



Time nak balik tu, terserempak dgn Lisa Surihani. Sayang lak gambar x clear..........


PS3 ticket...........Tapi dpt duduk yg PS2 punya. Mmg bertuah betul la..........



Seriously mmg sgt x puas tapi OK la........Mmg energetic sungguh Hayley William and also yg lain2. A very very very awesome experience coz x tau lagi bila diorang akan dtg Malaysia lagi. But as Paramore fans, yg dah pegi atau x dpt pergi, mesti nakkan diorang dtg balik. Hayley sendiri dah mengaku, 'We should be here a long time ago,'. So, aku sgt la berharap yg ada keluar DVD Paramore Live in Kuala Lumpur. I only want to say that they are really rockin' Malaysia!!!!!! PARAMORE, YOU'RE REALLY F****** INCREDIBLE AND AWESOME BAND IN THE WORLD!!!!!!!!

0 Pujian Menggunung: