10 Disember 2009

GIVE THANKS TO ALLAH.....


ALHAMDULILLAH..............Itu je la yg aku bleh cakap lps aku usha result final exam aku.....Walaupun x der la bagus sgt pointer aku tp at least lepas la sumer subjek especially subjek law. Sampai 3 kali aku check result 2 balik nak sure yg aku nie lulus subjek 2...........Aku sendiri sampai dah dedor (maksudnya: nak demam) menunggu result nie. Bukak student portal, x bley lak coz server busy. Pukul 2.30 pagi waktu Malaysia (pukul 3.30 pagi waktu Thailand dan pukul 4.30 pagi waktu Indonesia) baru la aku bleh bukak.....

Mmg aku skit kecewa la ngan result aku sem nie walaupun sumer lulus. Ini adalah disebabkan kebongokan dan jugak kebangangan aku yg asyik main je.......Tp aku still bersyukur yg CGPA aku still 3 pointer and above lg.....

Anyway, aku nak mengucapkan trimas kat lecturer2 yg mengajar aku... dari aku nie jenis yg x tau apa2 terus ada ilmu skit.....(itu pun byk yg dah lupa)......X lupa gak kat member2 yg dpt dean list sem nie.....Congratz aku ucapkan. X lupa gak kat bakal ANC iaitu Nurul Afiqah a.k.a Si Fiqa, Ahmad Fahim a.k.a Fahim, Nur Hidayah Asilah a.k.a Manja dan Siti Natasha a.k.a Tasha coz dapat maintain diorang nyer pointer sampai ke tahap nie......Congratz aku ucapkan skali lagi.....

Part 5 dah habis.......Sem depan part 6 a.k.a praktikal......So Xiphodian, jumpa 26hb Disember nanti........

2 Pujian Menggunung:

Berto berkata...

syukur alhamdulillah..

slamat menyambut awal muharam

Saudara Yeop berkata...

sama2 kita berubah kepada yg baik kpd yg lebih baik....