25 September 2009

OH, STEPHANIE......

Aku tertarik ngan awek Jepun sorang nie bile aku dengar lagu dia yang dipasang oleh roomate aku, Naz. Memang sedap lagu dia. Pastu aku mintak lagu 2 dari dia.......memang best! Awek yang lebih dikenali sebagai Steph nie sebenarnya awek celup. Mak dia Jepun, bapak dia Armenia tapi menetap kat U.S. Dia skarang nie jadi warga Jepun. Bukan je fasih bahasa Jepun tapi English dia pun......pretty damn fasih gak......Bukan 2 je, lawa lak 2...(dah nama pun celup). Dia nie blajar kat Aoyama Gakuin University dalam course......Law!!! Pandai awek nie...... Jangan failed sudah....Disebabkan minat kat awek nie aku gi la website dia......Saper nak usha gi la http://www.steph.jp kalau saper yang pandai bahasa Jepun la coz webiste dia dalam bahasa Jepun......
Kat sini aku letak video dia nie yang berjudul "Friends".....Ending theme untuk anime Gundam....Dalam video nie pun dah tau dah dia nie lawa dan yang paling penting skali......mantap....Enjoy!!!


0 Pujian Menggunung: