14 April 2011

ABANGKU GENGSTER

Dalam family kita, mesti ada adik-beradik kan? Lainlah kalau anak tunggal. Dalam adik-beradik kita, ada yg lelaki, ada yg perempuan. X pun semua lelaki atau sumer perempuan, Mcm aku, aku merupakan abg sulung daripada 4 org adik-beradik yg semuanya lelaki. I tell U what, bukan senang nak menjadi seorang abang yg mempunyai adik-beradik lelaki yg buas dan ganas mcm Stone Cold Steve Austin ataupun Randy Orton.

Mainan bersepah, aku yg kena. Rumah berselerak skit, aku kena lagi. Hey, what is this? Bila aku cuba membantah ala2 parti pembangkang mcm Pakatan Rakyat, mak atau bapak aku cakap, 'Ko nak kemas ke x nak? Nak kena tumbuk ke hah???' Ok, aku tipu. Mak bapak aku x cakap pun mcm tu. Diorang cakap camni, 'Tolonglah kemas kejap, diorang kecik lagi' Mmg best jadi anak ke 2, 3 dan seterusnya coz mak bapak akan backup, tapi sebagai abg sulung, kalau diorang cari pasal dgn kita, kita boleh menggunakan kuasa yg ada kat kita utk membalas balik apa yg dioang buat kat kita. Walaupun kemungkinan utk dibantai mak bapak amat tinggi, at least kita puas. Hahahaha.......

Orait, apa yg korang buat kalau adik korang banyak kerenah ataupun banyak cengkadak? Belasah, pukul atau campak dalam lombong je terus? Tapi, korang berani x buat apa yg video kat bawah ni buat? Selamat mencuba!


4 Pujian Menggunung:

Miss Ija Halid berkata...

tp kn yop....kwn I ank sulung gak...sume keje adik dye yg wat...dye kejenye mengarah je...huhu best giler bl dgr dye mcm tu...smpai bju pn adik dye ironkn...dye tu pompuan pulak tu...hihi tp sume tu bkn sbb dye garang,tp sbb adik2 dye hormat dye sbg kakak sulung.... :D

Saudara Yeop berkata...

Orait tu, kdg2 member ko mungkin nak ajar adik dia supaya berdikari, that's a +tive thing. Tp kalau lbh2, sian plak kat diorang, tp mcm aku ckp, x salah kalau kita gunakan kuasa yg kita ada kat adik2 kita......Depends on situations and time :-)

sakinah.senpai berkata...

hehe.. nasib kite serupa la bang yeop... kite pon anak sulung.. adoiii.. pening kepala ngan diorang.. sabo jelah...

Saudara Yeop berkata...

serupa ke nasib kita?
tipulah!