28 Ogos 2010

DAH SETAHUN RUPANYA BLOG AKU..........


25 Ogos hari tu, genaplah setahun blog aku neh. Dari mula2 aku x reti nak buat blog, dah reti skit2. Dari x tau nak hias blog, pun dah reti skit2. Kiranya masih byk lagi aku kena blajar ttg blog-memblog nie........Tapi ada beberapa perkara yg aku nak buat tapi x brapa nak reti yakni :

1) Camner nak meramaikan follower selain dari blogwalking? (Penat la nak tulis kat chatbox, 'i'm follow u, please follow me back, cheers'). Tapi x jugak dia follow.........

2) Nak guna application cam Nuff Nang. Aku nyer level pon kat tahap glitterati (ntah betul ntah tidak aku eja). Pandai guna Nuff Nang, byk la dpt duit. X yah la pinjam PTPTipu lagi........

3) Tu je la kot........

So, kepada sifu2 dan master2 blogger sudi2 kan la menolong hamba yg miskin ilmu ttg blog nie.........

3 Pujian Menggunung:

Berto berkata...

hepi bday kpd blog hang yob..
x pe, blogging ni kene kayuh pelan2, nnt berbuah la hasil tu

Saudara Yeop berkata...

trimas saudara bert........
orait, saya akan mendengar nasihat dari master bert.......

Tanpa Nama berkata...

purchase backlinks internet marketing seo backlink service angela backlinks