09 Julai 2010

SHAH ALAM YANG SANGATLAH CROWDED.......

Dah seminggu aku ada kat Shah Alam utk sambung belajar. Kat sini serba serbi semuanya sesak. Dengan kete, orang, mcm2 lagi la. Pastu jalan banyak seksyen, dgn roundabout lagi, kalau yg x tau, naya je. Nak melantak pon payah. Aku x suka ramai orang. Rimas!

Jauh beza dgn Arau. Orang kata Perlis x best la, x de Mek D la, apa la. Tapi kitorang yg penah dok sana ada kisah, ada peduli ke? Diorang x rasa lagi. Kalau dah rasa, baru tau camner. Klau ada degree kat sana, x payah la aku susah2 nak pegi sini. Kalau boleh, nk keje ngan kawin pon kat sana (cewah). Sir Budin pon penah cakap kat FB, 'Kalau saya x suka Perlis, masakan saya beli rumah di sini. Kemajuan ada di mana-mana, tapi environment kat sini mana nak dapat kat tempat lain,' Dengar tu, bekas lecturer Shah Alam sendiri yg cakap camtu.

Tapi nk buat camner kan, tahan la 2 tahun. Kat Perlis bleh la boros2, kat sini kene la jimat2 skit. Nasi bujang pon OK apa kalau nak saving. RM 3 je pon campur dgn air skali. Lg 1, kalau nak beli jersi kat sini pon mahal. Mau RM 50 hengget kat sini. Kat Padang Besar RM 28 jerrr.....

Seriously, aku mmg rindukan Arau.................Ohhh.....Kalau ada jodoh kita jumpa lagi. Xiphoidian, jom pakat2 pegi Perlis pas habis praktikal tahun 2012 nanti pastu borong jersi sempena EURO 2012............

PERLIS INDAH, LAGI MEMPESONA....


p/s : Aku ada tulis citer ni, tapi tgh syok2 tulis, siku aku kene mouse pastu ntah camner,hilang lak. Terpaksalah aku tulis lain. CIS!!!!!!

4 Pujian Menggunung:

Nurul Afiqah berkata...

huuuuuuu~ bole nanges taw kes rindu kat arau~
sir dzul penah cakap, zaman dip la yg paling heaven.
somehow, btol je. hidup kne teruskan, kne bg peluang kat diri utk terime cabaran, jgn nak selese je. tapi klau ade pilihan, sye akan balik arau. arau sgt best kan, klau tak, takkan la sir tham pun amik kputusan nak settle down kat sane
riiiiinnndddduuuuuuu~

Saudara Yeop berkata...

yes cik fiqa.....tersgtlah best dan rindu....
tapi apa yg you cakap betul gak...skali-skala kene gak terima cabaran lain coz in da future, x de la kekok nanti.

teruja gak bila you kata Sir Tham pon rileks kat sana. yeah, maybe org yg dah meningkat umur perlukan ketenangan. diorang pon bknnya suke environment yg sesak cam kat sini....

Berto berkata...

alah bisa tegal biasa

Saudara Yeop berkata...

karam singh walia melaporkan....hahahaha...