30 April 2010

UEFA CHAMPIONS LEAGUE? IT'S OVER FOR BARCA






Seterer mana pun kelab 2, mesti diorang penah kalah. Sama la cam Barca. Menang 1-0 mmg x cukup nak halang Nerazzurri gi final. Ni la final pertama buat diorang lepas 38 tahun. Kalau x disebabkan Bojan yg x reti tanduk and then bola terkene tangan Yaya Toure, aku rasa Barca dah gi final. Ditambah plak ngan Inter main defensive, mmg susah nak celuih. Tapi Jose 'The Special One' Mourinho mmg pandai psycho dan menganjing dalam game nie. Bawak Luis Figo kat Nou Camp mmg boleh membawa kemarahan kat fans Barca yg menyampah tgk pengkhianat tu. Ditambah plak ngan gambar yg korang tgk kat atas nie. Saper yg tgk mesti sakit hati...........Tapi tu la strategi dia.........

Tapi kalah ttp kalah. Sebagai seorang peminat Barcelona yg berdisiplin, aku menerima kekalahan nie ngan hati yg terbuka kerana aku bukanlah seorang fan yg cepat melenting seperti fan2 lain............

Sempat gak aku tgk page FC Barcelona kat Facebook yg mana ramai yg mengutuk Ibrahimovic............Aku rasa dia mesti menyesal masuk Barca. Kalau x dia dah gi CL dah. Eto'o dah 2 kali berturut-turut pergi. Hmmm, cube lagi tahun depan.............

0 Pujian Menggunung: