04 Januari 2010

USIM, HERE I COME!


Aku rasa x terlambat kot aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2010 kat saper2 yg sambut......Aku x sambut benda2 camnie. Pada aku, sama je ada ke x de.....Makin bertambah hari, makin berat lagi tanggungjawab adalah....

Tutup cite tahun baru, aku nak cite la skit pasal tempat praktikal aku kat Universiti Sains Islam Malaysia @ USIM.....Time praktikal mmg time yg dinanti-nantikan oleh bebudak batch aku...Yelah, nak merasa camner praktikal untuk pertama kali. Tapi harus diingat ye, praktikal nie bukan nyer bleh buat main2, benda nie nak ajar kita camner nak buat kerja bila kita dah masuk kat alam pekerjaan nanti. Mula2 mmg seronok, tapi makin lama jadi makin cuak coz keje akan jadi banyak pastu....

Time mula2 aku masuk ngan 2 orang lg member aku, Dan ngan Ude, x ramai sgt la staf masa 2 coz ada yg cuti lg. Keje pun x de la sgt masa 2. Siap bleh main PS3 kot.......So kenal2 la staf yg ada dulu. Aku nie mmg agak malu2 khinzir skit sebenarnya especially bila nak tegur staf2 kat situ tapi masuk hari ketiga aku praktikal, tambah lak staf2 yg baru balik bercuti masuk yg sememangnya jenis yg mmg masuk air punya, dah OK. Aku harap benda nie kekal la.....Lg 1, pagi tadi aku ngan staf2 yg ada kat USIM nie berbaris kat dataran coz ada amanat dari Naib Canselor USIM yg baru. Lama x lama gak la mantan ngan Naib Canselor 2 berucap tapi aku rasa aku nie dah macam one of the staff kat USIM nie....

Lagi 1, kat USIM ada Pavillion. Tapi bukan la Pavillion yg shopping complex, ni sport complex punya.......Baru lagi la benda 2, tandas pun baru2 lagi. Banyak lak tu.......Aku rasa nak tido ngan be*ak pun senang hati.....

Stakat nie tu je la yg aku tau pasal USIM nih.......Kalo ada apa2 nanti aku post kemudian.....Hadoi....banyak betul kerja pasnie.......

2 Pujian Menggunung:

Berto berkata...

selamat bertugas yob..
jalankan tugas anda dgn penoh intergriti, ikan tenggiri dan air sarsi..(aku keje kt pjaya hari2 dok meeting dgn bos tp mmg teramat valuable la lesson die)

Saudara Yeop berkata...

selamat bertugas gak....
meeting 2 pun agak berguna gak coz bleh masuk dalam log book ngan report....
hahaha...