22 November 2009

AL-KISAH TENTANG FINAL EXAM......

Pejam celik, pejam celik, dah habis part 5..........cepat lak masa berlalu.......Minggu lepas aku baru jer habis final exam untuk part 5 nie......Tak macam semester yg lepas2, makin naik semester makin susah.......Tak kira ler assignment, test......final exam pun makin susah.....Bukan 2 je, aku ngan member2 aku pun nak study pun rasa malas walaupun dah tau exam nie mmg tough coz sumer dah terpikir pasal praktikal semester depan....Hmmm......mmg x bley blah dibuatnya.......So, kat sini aku nak cite la skit perjalanan final exam untuk part 5 yang sememangnya boleh ‘membunuh’ aku ngan member2 aku........

SPORT COMMUNICATION
Paper pertama untuk final exam..........Paper nie boleh dikatakan agak senang la coz soalan pun byk yg ulang2.......Walaupun dalam bilik exam yg sejuk, tapi itu x mematahkan semangat member2 aku untuk perform.Buktinya,ramai yg keluar awal......Aku rasa paper nie ramai yg dapat markah tinggi.....

SPORTS LAW
Hah.......Paper nie mmg paper killer yg boleh membuatkan saper2 yg amik paper nie jd giler......Paper nie mmg paper yg paling susah antara sumer paper yg ada kat sportrec.....Aku mmg cukup risau ngan paper nie.......Exam kat tempat yg sama, aku nampak ramai betul yg keluar awal......Perform diorang nie.....Hmmm.......Mungkin diorang dah pulun habis-habisan masa study......

ENTREPRENEURSHIP
Nie lagi satu paper......Dah le time present asyik kene hentam je, pas2 carry mark sikit....X de sorang pun yg dapat markah lebih dari 40....Course2 lain yg amik course nie kebanyakannya sume dapat 40 ke atas......Hampeh betul.....Pastu format untuk paper nie dah lain......Kitorang lak jadi eksperimen......Time exam lak soalan dia cam haram.........Mmg kebanyakankan dari kitorang x puas hati gak la ngan paper nie.....Nak x nak, terpaksa la jawab mana yg mampu....

PHYSICAL CONDITIONING
Nie pun sama jer.....Carry mark kitorang x tau......Soalan apa yg keluar pun kitorang tak tau gak......Mmg x de hint langsung pasal paper nie......Time bukak paper 2 mmg aku menyumpah-nyumpah paper 2.......Aku tgk si Dan dah geleng2 kepala........Ada soalan dalam paper 2 x penah ada langsung dalam nota........Camner 2....? Fahim yg bijak bestari pun kata mmg susah gak soalan nie.....Mmg byk daripada kitorang kecewa ngan paper nie.....Aku dgr citer ada yg nangis....Dah pulun study tp lain lak yg keluar.......Ala...org lain rasa susah gak.....Rilek sudah.....

PROFESSIONAL ACTIVITY
Hahahaha.......Paper nie kalau x der yg keluar awal mmg x sah......Mmg dah jadi tradisi.....Lepas setengah jam, mula le ramai yg keluar...Mana taknya, soalan2 yg keluar mmg soalan2 yg sama je setiap semester.....Mmg seronok gak la menjawab......Tapi si Manja dah keluar boleh lak gelak2.....Kuat lak tu......Tau la perform....Orang lain pun perform gak.....Control la skit wahai bakal ANC........

SPORT SAFETY
Paper last untuk semester nie.......Kalau x paper nie awal, tapi disebabkan paper nie x de gap untuk study, so paper nie dilanjutkan.....Kalo x kitorang dah balik awal dah.....Macam paper Physical Conditioning, x der hint untuk soalan nie.........Tapi soalan nie OK skit la coz byk objektif ngan true false.......Yang aku heran, ramai gak yg keluar awal, mengalahkan paper Pro X lak aku tgk.....Yelah....sume nak cepat balik coz ada yg balik hari 2 gak.......

Tapi apa yg aku boleh simpulkan kat sini, x ramai yg happy ngan exam nie....Selalunya habis je exam sume happy....merdeka...merdeka....Tapi kali nie sume risau.....Mau x risau......X susah lak soalan2 exam semester nie......Sume berharap semester nie clear paper....Aku pun cam2 gak.....Kalo x clear, alamatnya mmg kene praktikal kat gym ngan ‘The Store’ la......Doa2 la sume Xiphodian lulus sume subjek...Amin.......

2 Pujian Menggunung:

Berto berkata...

pisikal kondishening membunuh..haha



-bert-

Saudara Yeop berkata...

hahaha......
mantop...